FAQ corona

 

 

Vragen & antwoorden

De meest gestelde vragen

Algemeen

Maatregelen tegen Coronavirus

Welke maatregelen treft Comfort Energy tegen het Corona-virus?

Comfort Energy neemt de nodige maatregelen om verspreiding van het Corona-virus te vermijden. De veiligheid van jezelf en de veiligheid van onze medewerkers staat hierbij centraal. We houden rekening met de beperkende maatregelen die de overheid ons oplegt, zoals de mogelijkheid tot thuiswerk, de noodzakelijke herinrichting van onze kantoren, de nodige social distance en de bijzondere hygiënische voorschriften. Wij willen je vragen deze voorwaarden bij de uitvoering van de bestelling eveneens te respecteren.

Bestellen

Kan ik nog steeds een bestelling van mazout plaatsen?

Ja, je kan nog steeds terecht bij Comfort Energy voor jouw mazoutbestelling. De historisch lage mazoutprijzen en de uitbraak van het coronavirus hebben geleid tot een ongeziene toevloed aan bestellingen die door de stookoliehandelaars onmogelijk op korte termijn kan worden verwerkt. Ook Comfort Energy heeft door deze toevloed aan bestellingen een leveringsachterstand opgebouwd. De levering zelf kan nog even op zich laten wachten, wij stellen alles in het werk om zo snel als mogelijk bij jou te zijn.

Prijs

Aan welke prijs wordt mijn mazoutbestelling geleverd?

De prijs wordt, zoals steeds, vastgelegd op de dag van jouw bestelling. Voor de correcte dagprijzen verwijzen we je graag naar ons prijsoverzicht.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De historisch lage mazoutprijzen en de uitbraak van het coronavirus hebben geleid tot een ongeziene toevloed aan bestellingen die door de stookoliehandelaars onmogelijk op korte termijn kan worden verwerkt. Ook Comfort Energy heeft door deze toevloed aan bestellingen een leveringsachterstand opgebouwd. Wij willen je bij deze geruststellen en garanderen dat de prijs op datum van de bestelling te allen tijde behouden blijft. De levering zelf kan nog even op zich laten wachten, wij stellen alles in het werk om zo snel als mogelijk bij jou te zijn. Wij nemen zelf contact op om de leverdatum af te stemmen. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.

Zonder mazout

Ik dreig zonder mazout te vallen. Wat nu?

Indien je zonder verwarming valt, willen wij je vragen het stookoliepeil te controleren. Mogelijks is er een defect aan jouw installatie en dan ben je niet verder geholpen met een volle tank. Wanneer het duidelijk is dat de brandstoftank leeg is, zullen wij jouw levering absolute voorrang geven.

Bereikbaarheid

Hoe kan ik Comfort Energy het vlotst bereiken?

Rekening houdend met de veiligheidsvoorschriften van de regering blijven we bereikbaar tussen de gangbare kantooruren. Door de drukte zijn mogelijks onze lijnen bezet en kan je ons telefonisch moeilijk bereiken. In dat geval vragen we je om jouw bestellingen te plaatsen via ons bestelformulier. Voor al jouw andere vragen verwijzen we je graag naar ons contactformulier

Opgelet:

Ok