Vraagje over administratie of betalingen?

We helpen je graag verder.

We doen ons best om onze facturen en contracten zo duidelijk en transparant mogelijk te maken. Is er iets dat je toch niet helemaal duidelijk is en zit je nog met een vraag? De kans is groot dat het antwoord dat je zoekt tussen onze vaak gestelde vragen staat:

 

 

Vragen & antwoorden

De meest gestelde vragen

Betaaltermijn

Betaalwijzes

Op welke manieren kan ik betalen?

Mazout: Mazout betaal je bij levering aan de chauffeur. Dit kan met cash, Bancontact of een combinatie van de twee. Een gespreide betaling is, mits je voldoet aan bepaalde voorwaarden, ook mogelijk. 

Wanneer betalen

Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

Je factuur moet betaald zijn op de uiterste betaaldatum die aangegeven is op de factuur zelf.

Gespreid betalen

Kan ik mijn mazout ook maandelijks betalen?

Wil je je mazoutfactuur liever niet in één keer betalen? Kies dan voor gespreide betaling. Je betaalt dan gedurende 12 maanden één vast bedrag. Zo sta je nooit voor onverwachte verrassingen. Lees hier meer over gespreide betaling.

Factuur

Duplicaat

Kan ik een duplicaat van mijn factuur krijgen?

Dat kan zeker. Neem contact op met onze klantendienst op het nummer 078 150 700.

Opgelet:

Ok