Nieuws

6 aandachtspunten om je online mazoutbestelling vlot te doen verlopen

Mazout bestellen bij Comfort Energy? Dat doe je 24 op 7 eenvoudigweg via het online bestelformulier op onze site. Als je er echter zeker van wil zijn dat je bestelling vlot en foutloos wordt geplaatst, wijzen wij je toch graag op enkele aandachtspunten tijdens het bestelproces.

De juiste postcode

Je postcode is het belangrijkste element van je bestelling. Ons keuzemenu geeft op basis van jouw postcode namelijk een aantal suggesties en plaatst hiermee je bestelling bij jouw dichtstbijzijnde Comfort Energy filiaal. Ook bij het invullen van je leveringsadres kan je enkel nog straatnamen selecteren gelinkt aan de gekozen postcode. Door enkel met voorgeprogrammeerde adresopties te werken die we doorkrijgen van de overheid, zijn we steeds zeker van de juiste straat en gemeente waardoor fouten bij de levering tot een minimum beperkt worden.

Moeilijk bereikbare woning

Onze leveringen worden met een standaard mazouttruck uitgevoerd. Denk dus goed na of zo’n truck tot bij jou thuis én tot bij je mazouttank geraakt. Is dat niet het geval, moet je een ‘levering met kleine wagen’ selecteren. Zo vermijd je dat onze mazouttruck moet terugdraaien en je mazoutlevering uitgesteld worden. Niet zeker of jouw woning bereikbaar is met onze mazouttruck. Check dan zeker even deze aanwijzingen.

Afwezig bij levering

Meestal zijn onze klanten aanwezig op het moment van de levering. Dat is ook noodzakelijk als we zonder jouw hulp niet aan je mazouttank kunnen of als je hebt gekozen voor een betaling met Bancontact bij de chauffeur. Ben je echter een bestaande klant en is je mazouttank gemakkelijk bereikbaar? Dan kan je ook de optie ‘levering mogelijk indien afwezig’ aanvinken in het bestelformulier. Zo kunnen onze chauffeurs ook leveren als je niet thuis bent, wat het inplannen van je bestelling net iets eenvoudiger maakt.

Betaalwijze

Voor het betalen van je online mazoutbestelling heb je twee mogelijkheden. Een online betaling (bv. je bank app) of betaling bij levering met Bancontact bij onze chauffeur. Wij aanvaarden geen cash betalingen bij levering zodat we de veiligheid van onze chauffeurs kunnen garanderen.

Klantenservice

Je bestelling online geplaatst? Dan krijg je meteen een bestelbevestiging. Zodra jouw bestelling in ons systeem is verwerkt, krijg je een definitieve orderbevestiging met ordernummer. Vervolgens word je gecontacteerd door onze planningsdienst om een leveringsmoment af te spreken.

Klaar voor jouw (eerste) online mazoutbestelling? Bestel dan nu jouw mazout via ons bestelformulier. Loop je tijdens het bestelproces toch nog ergens tegenaan? Neem dan telefonisch contact op met onze besteldienst via het gratis nummer 0800 15 269. Zij noteren waar je vast liep en zorgen dat je bestelling geplaatst wordt.

dinsdag, 16 mei, 2023
Meer nieuws